Alioşa ” File de Jurnal ”

13/09/2013

La Mulți Ani, iubite nepoțel , EMANUEL !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 10:31 am

Tanti Auguri EMANUEL !!!

@ Motto:
” Se zice ca timpul trece .Timpul nu trece niciodata ! Noi trecem prin timp ” !
Garabet Ibraileanu.

Nazdravanul meu de nepotel italian,EMANUEL,  venit anul acesta in vacanta cu parintii sai la Tae Sandu si Mamae Jeni ( in orasul pe unde in 1877 trupele romane au trecut DUNAREA
pentru castigarea cu arma in mana a INDEPENDENTEI de stat a ROMANIEI)
99pe 17 septembrie a.c.va aniversa implinirea a 9 ( noua ) anisori de viata .
In cele ce urmeaza, am selectat din sutele de fotografii facute in cei 9 ani
atat in ITALIA cand am fost noi la ei cat si in ROMANIA cand au venit ei la noi,
doar cateva imagini spre aducere aminte a frumoaselor clipe petrecute impreuna
in toata aceasta perioada.
LA MULTI ANI EMANUEL !!!

Ce repede mai trece timpul !


Parca mai ieri era 17 septembrie 2004 cand a aparut pe lume
PRIMUL meu NEPOTEL cu sange romano-italian in vene,
din mama romanca si tata italian, botezat
EMANUEL .
1-Emanu
( In foto de fata imbracat in strai pur romanesc,
din Tara Oasului,
facut cadou de subsemnatul chiar la botezul sau in toamna anului 2004 ).
Iubit si rasfatat de toti romanii si italienii din familie,
a fost imortalizat de-a lungul anilor,
la ceas aniversar sau in concediile parintilor petrecute
atat in ITALIA cat si in ROMANIA :
3
4
Mare iubitor de animale inca de mic copil,
( cand a inceput sa inteleaga VIATA avea alaturi un frumos catelus ” RUFFO”
ce traieste si acum dar alaturi de o
catelusa dresata sa recunoasca
TRUFELE din pamantul acoperit cu un strat gros de frunze )
Emanu si cainii
DSCN5824
DSCN5831
gara canotttagio mista-12 sett 2010,noi 044
s-a atasat cu toata fiinta de ele
13-22 aug.2011, APUSENI 233
fiind un adevarat promotor al ideii de ocrotire si ingrijiere voluntara,
renuntand la portia sa de carne din mancarea servita pentru a o
da unui catel sau impartind pufuletii si biscuitii
cu magarusii, caii sau iepurasii
pe care ii intalnea in peregrinarile lui cu familia
prin ITALIA si ROMANIA .
Fire curioasa,
intreprinzatoare,
energica si puternica,
cu niste ochisori de-ti vine sa-i mananci
Emanu
a fost atras inca de mic copil de
SPORT si DRUMETII
caci a invatat de la Tae SANDU,
bunelul sau,
fost ofiter de cariera si iubitor de
NEAM si TARA
ca latinii ne-au lasat mosternire
un minunat si benefic slogan:
” Mens sana, in corpore sano ” !!!
PESCUITUL
l-a mostenit de la tatal sau :
Emanu1
iar eu l-am dus in Delta DUNARII
pentru a se bucura de frumusetile ei
si de pescuit.

JUDO-ul,
sportul mintii si al indemanarii,
al curajului si al perfectionarii,
E-22
i-a fost indicat de mama sa
ea insasi o mare iubitoare a sportului
cu Kaiacul si Canoia inca din timpul liceului .
FOTBALUL
i l-am bagat eu in cap
mare fan STEAUA BUCURESTI si AC MILAN :

Emanuel fotbalistul campion

Iubeste la nebunie drumetiile
si culesul de CIUPERCI
DSCN5938
sporturile extreme cum ar fi :
TIROLIANA
11-7
mersul cu motocicleta,
ATV-ul
VACANZA RIMINI,AGOSTO 2010 001
Fire deschisa,
sociabila si prietenoasa,
pe unde a umblat cu parintii si
bunicii,
13-22 aug.2011, APUSENI 250
s-a acomodat
si si-a facut imediat noi prieteni si prietene
RACHITELE,ROMANIA,FERIE 2011 211
bucurandu-se din plin de cele vazute si traite.
Avand niste parinti iubitori,
bunici de treaba si dornici de a-i spune ,
invata si arata cat mai multe,
singur deocamdata la parinti si bunici,
a beneficiat din plin de toata atentia
la fiecare ceas aniversar
de la nastere si pana in prezent,
fiind rasfatat
cu toate onorurile ,
cadourile si bunatatile din lume :

7
Parintii cu FATA si NEPOTUL
Atent la toate detaliile din jurul
sau pe timpul vizitelor facute
impreuna cu parintii in ROMANIA
DSCN5712
12
DSCN5973
a emanat in jurul sau inocenta copilareasca
si bucuria trairilor celor vazute si facute in peregrinarile lui.
Fire vesela,
deschisa ,
comunicativa si iubitoare de frumos,
participa din plin la distractiile oferite de locurile
pe unde ajunge
RACHITELE,ROMANIA,FERIE 2011 222
2010, G.F-na, Emanu la 6 ani.
DSCN5820
I-am fost alaturi
in PRIMA ZI DE SCOALA acolo,
in ITALIA,
conducandu-l la autobuzul ce l-a luat din fata portii
spre a-l duce in locul unde COPIII invata sa devina OAMENI
si asteptandu-l apoi,
in fata aceleiasi porti ,
155
cu lacrimi in ochi si mari emotii,
pregatit cu aparatul foto pentru a-i face
PRIMA FOTOGRAFIE
in tinuta scolara
150
I-am fost alaturi la aniversarile
prilejuite de implinirea de-a lungul anilor
inca a unui an de viata
932
Anul acesta ,
chiar in anul cand va implini
frumoasa varsta de 9 ( noua ) anisori de viata,
DUMNEZEU m-a ajutat sa-mi vad din nou NEPOTUL,
sa-l plimb prin TARA pe urmele inaintasilor nostri ,
la manastiri incarcate de evlavie si de istorie,
la cimitire ale EROILOR NEAMULUI,
in pesteri precum Pestera IALOMITEI si Pestera DAMBOVICIOARA ,
inclusiv pe Varful POSTAVARU
si-n multe alte locatii din frumoasa noastra TARA ,
locuri incarcate de ISTORIA NEAMULUI nostru romanesc.
Ar fi foarte multe de povestit despre
nazdravanul meu de nepotel
EMANUEL
dar ma opresc aici caci , nu-i asa, ce-i mult, strica.
Inchei cu cateva ganduri exprimate-n versuri simple cu dorinte printre randuri
ca inima sa mi-o umple cu SPERANTA de-a trai sa imi vad NEPOTUL  in ziua cand se va CASATORI, ca  sa-mi promita STRANEPOTUL ok

EMANUEL
Acum la ceas aniversar
Cand toata lumea te rasfata
Tae Sandu-n loc de dar
Rade cu-a lui fata
Rugandu-se la Domnul Sfant
Ce ne indruma pasii
Sa faca ca pe-acest pamant
La NUNTA sa-ti cunoasca NASII.
La nunta, nu cred c-am sa pot
Sa cant si sa dansez
Dar la un dulce STRANEPOT
EU pot ca sa visez.
Atuncea tu vei intelege
Care-i rostul pe pamant
Ca viata cerne si culege
Ce hotaraste Domnul Sfant !
Asa sa ne ajute DUMNEZEU !

Forza EMANUEL !!! 🙂 🙂 🙂
Forza ITALIA !!! 🙂 🙂 🙂

Aliosa.

Blog la WordPress.com.