Alioşa ” File de Jurnal ”

10/07/2014

” GRADINITA de BALCON ” !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 8:05 am

Motto:
” OMUL sfinteste locul ” !  ( din vorbirea populara ).

Buna dimineata, doamnelor, domnisoarelor si domnilor !
Scarbit de ipocrizia politicienilor nostri care se cearta zilnic ca ” tiganii la usa cortului ”
pentru tot felul de  CIOLANE de ros  chiar daca n-au dinti de caini maidanezi, mi-am ” reevaluat” impactul avut asupra cititoarelor si cititorilor mei virtuali si am stabilit ca in VACANTA de VARA sa postez altfel de articole care sa nu aiba acea ” inclestare virtuala ” intre mine si domniile lor,vizitatoarele si vizitatorii mei virtuali , inclestare data pe buna dreptate de OPINIILE , SIMPATIILE sau ANTIPATIILE politice, mai ales ca eu NU SUNT membru sau  PURTATORUL de CUVANT al niciunui partid politic ! 😦
Ca urmare, mi-am propus sa abordez pentru urmatoarea perioada de timp,articole care sa ELIMINE acea ” inclestare verbala ” despre care vorbeam mai sus ! 🙂
Pentru inceput, va prezint intr-o ordine aleatorie , cateva IMAGINI din
GRADINITA proprie de BALCON clappinghat

P1040110P1040107Ardei Iute la 8 mai 2016.Patrunjelul la 8 mai 2016.Rasad de BUSUIOC la 8 mai 2016.Leusteanul la 8 mai 2016 .Gradinita de Balcon !Lamaiul la 8 mai 2016 &25092016laziualuidoru

 

Multumesc anticipat doamnelor ,domnisoarelor si domnilor care vor pune intrebari legate de ” GRADINITA de BALCON ” !!! 🙂 🙂 🙂 unde zilnic petrec clipe minunate ascultand

Daca si domniile voastre aveti o asemenea
” GRADINITA de BALCON”
as fi foarte bucuros daca mi-ati impartasi
din experienta ce-o aveti in legatura cu acest subiect ! 🙂

Va multumesc anticipat si va doresc
o VACANTA cat mai placuta,O VARA asa cum v-o doriti si multa sanatate !!! 🙂 🙂 🙂

Cu stima si respect,
Aliosa.

Blog la WordPress.com.