Alioşa ” File de Jurnal ”

14/09/2014

Buna Dimineața ,Buon Giorno,Good Morning,Guten Morgen,Buenos Dias , prietene si prieteni din blogosferă !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 7:32 am

Am marea placere si bucurie sufleteasca sa va anunt ca m-am întors ACASA , la dulcea si frumoasa mea  casa , ce nu-i o vila sau un ” viloi” ci un apartament modest, cu patru camere, doua bai, doua balcoane, o bucatarie destul de mare si trei holuri, unul mai lung ca altul ,apartament primit de la ARMATA in 1982 si cumparat prin CEC in 1991 !

Am multe a va povesti,

Dar NU pot toate dintr-o data

Iar, de-a fi  sigur ca va voi multumi,

Le las pe alta data !

Cu cele mai sincere si curate ganduri,

o DUMINICA minunata va doresc

si pentru c-ati citit cele cateva randuri,

cu respect, va multumesc  ! 🙂

Aliosa.

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.