Alioşa

01/02/2014

Despre DRAGOSTE si IUBIRE !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 8:05 am

Despre DRAGOSTE si IUBIRE
vorbit-au de-a lungul timpului poetii
dar cel mai bine au facut-o,
ROMEO si JULIETA !!!

M-am saturat sa tot postez
Articole despre nefericire
Acum eu vreau ca sa tastez
Doar despre DRAGOSTE si IUBIRE !!!
Se mai stie oare ce insemna cuvantul DRAGOSTE ?

Iata ce inseamna dupa Dictionarul Explicativ ( DEX):

„DRÁGOSTE,
– s. f.
Sentiment de afecțiune pentru cineva sau ceva; sentiment de afecțiune față de o persoană; iubire, amor.
– Loc. adv.
Cu (multă) dragoste sau cu toată dragostea = cu (multă) plăcere, (foarte) bucuros.
– Loc. vb.
A prinde dragoste de (sau pentru, față de) cineva (sau de ceva) = a se îndrăgosti de cineva (sau de ceva).
– Expr.
A avea dragoste = a-i plăcea să… A se topi ( sau a se sfarsi, a muri) de dragoste pentru cineva = a iubi pe cineva cu patimă.
– (Concr.) Ființă iubită; p. gener. ceea ce constituie obiectul iubirii cuiva.
– Legatură sexuală; relație amoroasă.
Sursa: DEX ’12 (2012) .

Dar ce inseamna cuvantul IUBIRE se mai stie oare ?

Iata dupa DEX ce inseamna :
IUBÍRE, iubiri,
– s. f. Faptul de a (se) iubi; sentiment de dragoste față de o persoană; relație de dragoste; amor, iubiti;
– Sentiment de afecțiune (și admirație) pentru cineva sau ceva.
– V. iubi.
Sursa: DEX ’12 (2012) |

Poate va intrebati ce ” m-a apucat” sa nu reamintesc si despre OPUSUL
celor doua mari si frumoase cuvinte din titlul de mai sus ???
Raspunsul este simplu :
Intr-o ROMANIE
dezbinata si manipulata,
saracita si furata,
mintita si devalizata,
ponegrita si tradata
de indivizi fara scrupule si frica de Dumnezeu,
URA
( opusul DRAGOSTEI si IUBIRII ),
intre romani e din ce in ce mai acuta iar
DRAGOSTEA din ce in ce mai retinuta
iar IUBIREA ca si pierduta !!!

Despre ” URA”
nu trebuie sa apelam la DEX
caci dupa 1990 in general,
dar mai ales in ultimii 10 ( ZECE ) ani,
POLITICIENII au bagat atata ” URA” intre ROMANI
incat si COPII stiu ce inseamna ,
daramite adultii !!!  Asa ca, tot cu DRAGOSTE si IUBIRE trebuie sa inchei caci, nu-i   asa,

” Unde  DRAGOSTE   nu e ,nimic nu e ”

DRAGOSTE, IUBIRE si PACE  din toata inima va doresc  domniilor voastre ce ajungeti pe aici.

Weekend placut !
Aliosa.

46 comentarii »

  1. Complet surprinzatoare postarea, placut impresionanta 🙂
    O mare noutate pe blogul dumneavoastra.
    Week-end placut, va doresc !

    Comentariu de OrhiKamyDeea — 01/02/2014 @ 8:09 am | Răspunde

    • Buna dimineata !
      Ma bucur ca te-a impresionat !
      Asa dupa cum am precizat si-n asa zisul MOTTO,
      m-am saturat de rele si belele si m-am gandit sa abordez un alt fel de subiect !
      Multumesc pentru vizita, like si comentariu !
      Un Weekend cu doar DRAGOSTE si IUBIRE !!!

      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 01/02/2014 @ 8:20 am | Răspunde

      • Am scris corect impresionanta.
        Nu am dorit sa scriu ca eu sunt impresionata, chiar daca sunt 🙂
        Este surprinzator si impresionant noul stil.
        Nu ma asteptam sa gasesc asa, ,glas, , pe blogul dumneavoastra.
        Va felicit, cu sinceritate!

        Comentariu de OrhiKamyDeea — 01/02/2014 @ 8:28 am

      • Acum, daca am spus ce-am spus
        in comentariul de mai sus,
        ramane spus si nu retractez !
        Indiferent cum ai vrut sa se interpreteze,
        eu sunt cel care trebuie sa-ti multumesc
        pentru toate cele spuse !!!
        Adevarul este ca ” Despre DRAGOSTE si IUBIRE ”
        am mai vorbit in articolele publicate anterior ( martie 2009 …………….)
        dar sub alta forma .
        Acum insa, m-am exprimat DIRECT si poate asta a surprins placut !!!

        – Ma bucura dialogul nostru virtual !
        Din toata inima, toate cele bune !
        Cu stima,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 01/02/2014 @ 8:55 am

  2. Asa da ca e luna indragostitilor…
    Sa aveti o luna plina de dragoste …
    O duminica placuta !

    Comentariu de strainisicalatori — 01/02/2014 @ 8:13 am | Răspunde

    • Buna dimineata !
      ” Nimic nu e batut in cuie definitiv …. ” spune-o vorba romaneasca !
      DA, aveti dreptate, ati intuit perfect motivul !

      Luna FEBRUARIE
      este nu numai LUNA INDRAGOSTITILOR

      dar si LUNA mea de NASTERE…………….

      asa ca…………, musai trebuie sa vorbesc numai
      ” Despre DRAGOSTe si IUBIRE ” !!!
      Multumesc pentru vizita, comentariu, like si urari !
      Weekend placut !
      Cu stima si respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 01/02/2014 @ 8:34 am | Răspunde

      • Atunci: La Multi Ani! Sanatate si fericire …

        Comentariu de strainisicalatori — 01/02/2014 @ 8:36 am

      • Ooo, un CADOU MUZICAL minunat !!!
        Va multumesc din toata inima !
        Si dumneavoastra sa va dea DOMNUL tot ce doriti !
        Cu tot respectul,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 01/02/2014 @ 8:58 am

  3. Celor care le plac muzica și florile nu pot să fie decât oameni buni și iubitori.\
    Mie îmi plac melodiile pe care le-ai adăugat pledoariei pentru dragoste
    și îți mulțumesc din suflet pentru ele.
    De asemenea mă încântă florile și aș vrea să cred că sunt un om bun,
    dar asta nu o pot afirma decât cei din jurul meu. 🙂
    Îți doresc o zi BUNĂ și un weekend binecuvântat, Alioșa!

    Comentariu de racoltapetru6 — 01/02/2014 @ 8:15 am | Răspunde

    • Buna dimineata Petru !
      E o mare placere pentru mine sa te am alaturi virtual
      la acest ceas matinal !
      Ma bucur ca iti plac florile caci si mie imi plac

      ( vezi PAGINA din dreapta ” Gradinita de apartament ” ) !!!

      Ma bucur ca iti plac si melodiile postate de mine

      dar cel mai tare ma bucur de
      CONTINUAREA DIALOGULUI NOSTRU VIRTUAL !!!
      Din articolele, poeziile si epigramele publicate de tine
      si citite de mine pe blogul tau,
      chiar daca voi fi catalogat de unii vizitatori
      (care-mi citesc articolele dar nu comenteaza din motive doar de ei stiute)
      altfel decat sunt,eu spun ca ESTI un OM BUN !!!
      Un weekend placut cu doar DRAGOSTE si IUBIRE !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 01/02/2014 @ 8:43 am | Răspunde

  4. Un sfarsit de saptamana plin de iubire!

    Comentariu de 9 — 01/02/2014 @ 9:35 am | Răspunde

  5. Belo Post! Amo essas músicas e também o post é muito belo
    Beijinhos…..Araan.

    Comentariu de araanz50 — 01/02/2014 @ 11:07 am | Răspunde

    • Araan Olá!
      Gosto de visitar e as avaliações efectuadas!
      Desde que entrei em Valentine Maio
      Eu pensei que eu postar
      „Amor e Amor”!

      Muito obrigado pelo feedback!
      Fim de semana agradável!
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 01/02/2014 @ 1:33 pm | Răspunde

  6. Have a nice weekend, Aliosa 😀

    Comentariu de inavukic — 01/02/2014 @ 12:55 pm | Răspunde

    • Thank you very much for visit, like, greetings and video!


      A beautiful Saturday and a wonderful Sunday!
      Sincerely and respectfully,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 01/02/2014 @ 3:54 pm | Răspunde

  7. Vocea interioara a omului sensibil isi interpreteaza cantecul…
    asa cum o faceti dumneavoastra!
    La cat mai multe exteriorizari pozitive, de sentimente atat de frumoase!

    Comentariu de Camelia - Nicorina Edu — 01/02/2014 @ 1:24 pm | Răspunde

    • Buna seara Camelia EDU !
      La asemenea vorbe frumoase,
      nu pot raspunde decat cu o melodie minunata
      interpretata de o fata frumoasa :

      Multumesc pentru vizita si comentariu !
      O seara excelenta !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 01/02/2014 @ 7:30 pm | Răspunde

  8. “Where there is love there is life.” 🙂
    O seara fericita, Aliosa!

    Comentariu de ane — 01/02/2014 @ 5:07 pm | Răspunde

    • Buna dimineata Ane !
      Nu-mi dau seama cum de ” te-am sarit” cu raspunsul 🙂 🙂 🙂

      Cum sunt sigur ca nu ma acuzi de rea intentie si ca ma scuzi,
      da-mi voie sa-ti urez o duminica fericita !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 02/02/2014 @ 8:00 am | Răspunde

  9. Foarte frumoase sunt melodiile pe care le-aţi ales, de asemenea şi subiectul.
    Spunea A. S. Makarenko:
    „Dragostea este sentimentul cel mai măreţ,
    care face minuni, care făureşte oameni noi,
    creează cele mai mari valori morale.
    .
    Un week-end minunat şi să dăruiţi şi să primiţi
    numai iubire, în fiecare clipă a vieţii.

    Comentariu de Ştefania — 01/02/2014 @ 7:00 pm | Răspunde

    • Buna dimineata !
      Nimerit CITAT si frumoase urari !

      O duminica frumoasa !
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 02/02/2014 @ 8:14 am | Răspunde

  10. Foarte bine, Aliosa!
    Ce emanam, aia primim.
    Sa fie iubire! 🙂
    Weekend frumos!

    Comentariu de slowaholic — 01/02/2014 @ 8:29 pm | Răspunde

    • Asa este !
      Ce semeni, aia culegi !
      Semeni URA, ura culegi !
      Semeni DRAGOSTE si IUBIRE
      Culegi aprecieri si fericire ! 🙂
      Multumesc pentru vizita !

      Weekend placut !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 01/02/2014 @ 9:17 pm | Răspunde

  11. Tudo muito belo, Aliosa
    Beijos da amiga, Araan

    Comentariu de araanz50 — 01/02/2014 @ 8:41 pm | Răspunde

    • Que bom que você gosta das músicas postadas!
      Obrigado por visitar e bons pensamentos! 🙂
      Uma noite tão bela !

      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 01/02/2014 @ 9:23 pm | Răspunde

  12. ▐▬▌αρρу Sunday♥

    Comentariu de Simona — 02/02/2014 @ 11:10 am | Răspunde

    • Thank you very much for visit,like and greeting !!! 🙂 🙂 🙂
      A beautiful Sunday !
      Sincerely and respectfully ,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 02/02/2014 @ 1:23 pm | Răspunde

  13. Iubirea?
    Da, iubirea este cel mai frumos cuvânt şi nimic nu este mai puternic decât iubirea!
    Dacă ne gândim la Dante care considera iubirea o forţă cosmică şi
    recitim finalul Divinei comedii:
    (l’amor che muove il sole e l’altre stelle).
    „să fie peste tot iubirea, iubirea care mişcă sori şi stele”,
    şi luăm în calcul tot cea am realizat personal din iubire,
    ne dăm seama singuri cât de mare este puterea iubirii.

    Comentariu de StropiDeSuflet — 02/02/2014 @ 12:23 pm | Răspunde

    • Buna ziua !
      Ati definit atat de exact si de frumos
      cuvantul „IUBIREA”
      incat nu pot decat a va exprima sincera mea
      RECUNOSTINTA :

      O duminica cat mai placuta !
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 02/02/2014 @ 1:30 pm | Răspunde

  14. Comentariu de malaklove — 02/02/2014 @ 7:20 pm | Răspunde

    • Buna seara ” Malaklove ” !
      Bine ai venit pe blogul meu !
      Frumos videoclip ! 🙂 🙂 🙂
      Personaje dragute, ritm alert, voci minunate !
      Multumesc frumos !
      Un sfarsit de saptamana cat mai placut !
      …..GOOGLE Translate ….
      „Buona sera „Malaklove”!
      Benvenuti nel mio blog!
      Bel video! 🙂 🙂 🙂
      Simpatici personaggi, ritmi, voci meravigliose!
      La ringrazio molto!
      Un weekend così bello! ”

      Cu simpatie,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 02/02/2014 @ 8:14 pm | Răspunde

  15. Foarte frumos articol.
    Exact despre asta avem nevoie, noi, romanii.
    Sa facem macar pace intre noi, sa constientizam dusmanul colectiv.
    Acelasi dusman care a semanat ura intre noi, dezbinandu-ne.
    Dezbinandu-ne, ca sa ne domine.
    O seara frumoasa,
    Mircea

    Comentariu de Decenu — 02/02/2014 @ 11:14 pm | Răspunde

    • Buna dimineata Mircea !
      Multumesc pentru aprecieri ! 🙂
      Dar mai mult iti multumesc pentru cele spuse vis-avis de
      ” DUSMANUL COLECTIV ”
      acelasi ” CARE A SEMNAT URA INTRE NOI, DEZBINANDU-NE ”
      ” CA SA NE DOMINE ” ………………….
      Despre acel malefic personaj vocabularul meu este prea sarac in a-i
      insirui toate APUCATURILE NEGATIVE ……………..
      Dupa ce-o pleca la dracu’-n praznic,
      pentru el, vorba raposatului DAN SPATARU,
      nu trebuie sa varsam
      ” NICIO LACRIMA ”

      O saptamana asa cum ti-o doresti !
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 03/02/2014 @ 9:16 am | Răspunde

  16. ┈╱▔▔▔▔╲┈┈╱▔▔▔▔╲┈
    ▕╭╭╱╱╲╰▏▕┈╱╱╱╲╮▏
    ▕╭╱▍┊▍▏▏▕▕┊▍┊▍▏▏
    ▕╭╲┳╰┓▏▏▕▕▔┏╯▔▏▏
    ┈╲▕╰━╱╱┈▕▕╯╰╯╰▏▏
    ┈▕╱▕▔╱╭╱▂▏╲━╯╱▕▂
    ┈╱▔▔▔╲╱╯╲▂╱▏▕╲▂╱
    =•_•=✿✿✿ * ✿✿=•_•= BUON LUNEDI =•_•=✿✿✿ * ✿✿=•_•=

    Buongiorno splendido uomo che illumini sempre , il mio , Blog grazie

    Comentariu de malaklove — 03/02/2014 @ 3:00 pm | Răspunde

    • Buona sera!
      Constatazioni fatte ma mi onora, me lo merito? 🙂 🙂 🙂
      Se sì, mille ringraziamenti! 🙂 🙂 🙂

      Una settimana piena di gioia!
      Cordiali saluti,
      Aljosha.

      Comentariu de Aliosa — 03/02/2014 @ 7:05 pm | Răspunde

  17. @ ALL !!!
    Va rog, NU PIERDETI SHOW-ul !!! 🙂
    Dati click pe link-ul de mai jos si veti urmari un exceptional show pe gheata !!! 🙂 🙂 🙂
    Protagonistul show-ului este tanarul de numai 19 ani JASON BROWN
    component al echipei care va reprezenta SUA la Olimpiada alba de la SOCI ( R U S I A ).
    Vizionare placuta !
    http://www.livebiz.ro/video/opreste-te-din-ceea-ce-faci-si-urmareste-aceasta-performanta-incredibila/
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 03/02/2014 @ 6:13 pm | Răspunde

  18. @ ALL !!!
    De ai CREDINTA in Dumnezeu,
    INCRDERE in tine si VOINTA nemasurata,
    poti CANTA la PIAN exceptional,
    chiar daca NU AI DEGETE decat la O SINGURA MANA !!!

    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 03/02/2014 @ 6:47 pm | Răspunde

  19. @ ALL !!!
    Multumiri doamnelor, domnisoarelor si domnilor
    care au onorat cu prezenta domniilor lor
    acest post !!! 🙂

    Sanatate multa cu
    DRAGOSTE si IUBIRE neconditionata !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 05/02/2014 @ 5:52 pm | Răspunde

  20. „Dar unde dragoste nu e, nimic nu e”…P’asta n-ati zis-o! 🙂

    Si aici la tine, Aliosa, dragostea pluteste in aer!

    Comentariu de geladumi — 05/02/2014 @ 11:36 pm | Răspunde

    • Buna dimineata ” GelaDumi” !
      In primul rand,
      BINE AI VENIT PE BLOGUL MEU !
      In al doilea rand, ai dreptate !
      – P’asta n-am zis-o caci doar n-oi fi eu
      presedintele-jucator ” SA STIU TOT si TOATE …” !!! 🙂 🙂 🙂

      Si-apoi, placerea mea este mult mai mare
      atunci cand sunt COMPLETAT asa cum ai facut domnia ta !!! 🙂 🙂 🙂

      Multumesc pentru vizita, comentariu si videoclipul postat !
      Esti binevenita oricand si la orice post !

      Te astept cu stima si respect !
      Cu pretuire,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 06/02/2014 @ 6:51 am | Răspunde

  21. Pentru mine dragoste inseamna:
    o imbratisare insotita de o tacere ce-ti taie respiratia!
    pentru ca, dupa parerea mea, nu e nevoie de cuvinte atunci cand iti manifesti dragostea!
    Sufletul transmite mesajul nerostit pe care il asimilezi cel mai bine!

    Am sa postez si eu o melodie ce ma reprezinta in ceea ce inseamna dragostea!

    Comentariu de Alla — 08/02/2014 @ 6:43 pm | Răspunde

  22. Buna dimineata !
    Bine ai venit pe blogul meu !
    Sa-ti fie venirea intr-un ceas bun
    Vizitele sa-ti fie cat mai dese
    Nu vreau neaparat o vorba sa mai spun
    Dar sincer,iti doresc numai succese !!! 🙂
    Pentru mine, definitia pe care ai dat-o DRAGOSTEI ,
    este cea mai frumoasa si completa ! 🙂 🙂 🙂
    Iar melodiile din videoclipul postat, sunt minunate si-mi plac si mie ! 🙂

    Multumesc pentru vizita, comentariu si videoclipul postat !
    Mi-ar face mare placere sa continuam dialogul virtual caci, nu-i asa,
    schimbul de informatii, opinii si ganduri sincere,
    fac parte din REGULA NESCRISA a INTERNETULUI !!! 🙂 🙂 🙂
    O duminica frumoasa !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 09/02/2014 @ 7:54 am | Răspunde

  23. B⋰o⋰n⋰j⋰o⋰u⋰r⋰ ⋰b⋰i⋰s⋰o⋰u⋰s⋰❤

    Comentariu de Simona — 09/02/2014 @ 9:44 am | Răspunde

  24. Comentariu de malaklove — 14/02/2014 @ 2:48 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

