Alioşa

14/10/2015

Reteta pentru reducerea COLESTEROLULUI rau !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 8:33 am

Buna dimineata !327410auromne6-01-2014-1-1

Astazi 14 octombrie de Sfanta Cuvioasa PARASCHEVA, Ocrotitoarea MOLDOVEI ,

C.Parascheva1C.Parascheva2Cuvioasa PARASCHEVA .

urez din toata inima cititoarelor si cititorilor blogului meu, o Zi Binecuvantata ! Flori miscatoare !

In continuare, va prezint o RETETA ca REMEDIU pentru COLESTEROLUL care,

o ia RAZNA uneori de te trec chiar si fiori ! 😦
RETETA este SIMPLA si IEFTINA si ca urmare, la indemana oricarei persoane ce vrea sa fie SANATOASA ! clappinghat
Este nevoie de USTUROI ,LAMAI proaspete  si…………multa VOINTA !  Razand cu gura pan'la urechi !
1-c64ae1a852
1) 3-5 catei de USTUROI curatati, se pun intr-un PAHAR ;
2) peste ei se adauga DOUA LINGURI de zeama de LAMAIE proaspat stoarsa;
3) se lasa la MACERAT 20 de minute;
4) se umple paharul cu apa ;
5) dimineata pe stomacul gol, se BEA continutul paharului inghitandu-se  cateii de USTUROI   intregi, ca pe niste pastile  ! 🙂
REZULTATELE se vor observa dupa o cura de TREI luni  de zile .
” Incercarea, moarte n-are ” spune-o vorba din popor …
De  TREI  luni de zile urmez RETETA

iar COLESTEROLUL a SCAZUT ! clappinghat

Sursa imaginilor postate, internetul si blogurile pe care le vizitez , citesc si comentez .

140203105037549418

Daca RETETA prezentata mai sus NU v-a starnit interesul  atunci, va recomand sa intrati pe
http://adevarul.ro/locale/targu-jiu/scandal-concursul-admitere-magistratura-candidata-gorj-rupt-tacerea-lansat-acuzatii-grave-adresa-judecatorului-danilet-1_561c2a2ff5eaafab2c97ee72/index.html?ref=yfp

unde veti gasi informatii despre MAGISTRATII  din ROMANIA numiti de Traian Basescu in cei 10 ani de REFORMA a JUSTITIEI romane ……………..

14 comentarii »

  1. Un caro saluto, Aliosa

    Comentariu de newwhitebear — 14/10/2015 @ 5:34 pm | Răspunde

  2. Wieder wunderschöne Bilder liebe Grüße und einen schönen Donnerstag wünsche ich und ein gutes Wochenende Gruß und Umarmung Gislinde

    Comentariu de giselzitrone — 15/10/2015 @ 4:03 pm | Răspunde

    • Guten Morgen Frau Gislinde!
      Die Übersetzung durch Google Translate getan Ich verstehe,
      Sie auf meinem Blog und herzlichen Glückwunsch schöne Bilder veröffentlichen möchten ..
      Wenn Sie die Frage nicht stört, warum willst du veröffentlichen?
      Vielen Dank für Ihren Besuch und Kommentar! 🙂
      Wie Wochenende beginnt heute, von ganzem Herzen wünsche Ihnen ein schönes Wochenende mit Ihren Lieben! 🙂
      Mit herzlichen Umarmungen,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 16/10/2015 @ 7:39 am | Răspunde

  3. Nu am nici o problemă, dar e bine de ținut minte – o rețetă sănătoasă. Zi frumoasă cu soare în suflet! 🙂

    Comentariu de sweet & salty — 17/10/2015 @ 3:18 am | Răspunde

    • Ar fi pacat, ar fi nedrept , ar fi chiar strigator la cer ca sa ai probleme cu COLESTEROLUL la varsta Domniei Tale , Sava …! 🙂
      Din cate stiu eu, unul din motivele aparitiei COLESTEROLULUI este si STRESUL ! 🙂
      Prin natura profesiei mele , am avut parte de STRES toata CARIERA MILITARA atat inainte de 1989 cat mai ales dupa 1989 cand,
      POLITICUL a subordonat ARMATA 😦
      iar ORDINELE venite de la conducerea MApN erau de foarte multe ori nu numai
      CONTRADICTORII ,AMBIGUE dar si extrem de PERICULOASE !!! 😦 😦 😦
      Voi da doar doua exemple :
      – in decembrie 1989 , in minutul X mi se ORDONA sa actionez ca in situatie de razboi
      iar in minutul Y mi se ORDONA sa actionez dupa instinct si imprejurari ! 😦
      – in 1999 in timpul venirii MINERILOR spre BUCURESTI pe valea OLTULUI
      ( trecere obligatorie peste podul metalic de peste OLT la intrarea pe drumul national ISLAZ- TURNU MAGURELE-ALEXANDRIA-BUCURESTI )
      am fost trimis cu ORDIN expres sa BLOCHEZ intrarea de pod a AUTOCARELOR cu MINERII REVOLTATI si INFIEBANTATI care trecusera deja la STOENESTI de JANDARMII echipati de razboi iar eu cu oamenii din subordine, trebuia sa-i OPRIM cu MANA GOALA !!! 🙂 😦 🙂
      Asa ca STRESUL bata-l vina
      ce toata viata m-a bantuit
      este din pacate pricina
      COLESTEROLULUI ridicat ! 😦
      Multumesc pentru vizita si urari ! 🙂
      O duminica cat mai frumoasa ! 🙂
      Cu stima,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 18/10/2015 @ 8:17 am | Răspunde

      • Săptămână frumoasă, Alioșa!

        Comentariu de sweet & salty — 19/10/2015 @ 3:25 am

      • Si Domniei Tale , la fel ! 🙂
        Cu simpatie,
        Aliosa.

        Comentariu de Aliosa — 19/10/2015 @ 9:45 am

  4. Multumesc pentru reteta, eu am un colesterol f. mare si tare greu mai scade cu tot regimul pe care-l tin plus medicamentele care ma deranjeaza efectiv, le suport greu, iau Salimarina sa-mi ajute ficatul dar acum ma doare stomacul uneori am arsuri de la medicament. Am incercat cu ceai si plante (pastile) si nu doar trigliceridele nu mai sunt asa multe in rest colesterol a urcat de m-am speriat. O sa incerc reteta pentru ca am incredere mai ales ca tot cu o reteta din aceasta populara am scapat neoperata de fiere si acum este chiar bine, nici namol nu mai am . Am luat dimineata pe stomacul gol, inainte sa ma scol din pat o lingura de supa cu ulei de masline din acela extra virgin adevarat, am cumparat de la greci, ei il faceau si-l vindeau, aveau o plantatie mare de maslini negustorii respectivi (o familie). Stateam 15 minute pe partea dreapta si abia dupa aceia ma dadeam jos din pat si-mi incepeam activitatea obisnuita. Va doresc weekend placut asa cum se poate in functie de vreme.

    Comentariu de Beta — 17/10/2015 @ 9:16 pm | Răspunde

    • Iar eu va multumesc pentru vizita, comentariu si frumoasa imagine postata ! 🙂
      Am” bagat ” in mine atat de multe MEDICAMENTE de ma pune uneori pe ganduri……
      Asa ca, am inceput sa RENUNT la tratament MEDICAMENTOS si am trecut pe tratament NATURIST ! 🙂
      Sper din toata inima sa urmati RETETA de mai sus iar dupa o CURA de TREI LUNI,
      veti constata o SCADERE a COLESTEROLULUI ! 🙂
      Asa sa va ajute Dumnezeu ! 🙂
      O duminica cat mai frumoasa chiar daca ziua-i noroasa si ploioasa ! 🙂
      Cu respect,
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 18/10/2015 @ 8:22 am | Răspunde

  5. Și eu am colesterolul și tensiunea mărită, dar folosesc usturoiul în alimentație fără a-l încorpora în vreo rețetă. Asta pentru că-mi place gustul lui și am fost învățat de mic să-l apreciez. La fel lămâia și ardeiul iute.
    Multă sănătate și voie bună, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 18/10/2015 @ 11:15 am | Răspunde

    • Eu CONSUM usturoi si ardei iute inca din copilarie si nu ocazional ,ci zilnic ( mai putin cand sunt in plecat de acasa )
      si tot mi-a crescut COLESTEROLUL ! 😦
      De aceea am apelat la RETETA de mai sus ! 🙂
      Una e sa consumi USTUROIUL de placere, la MASA de PRANZ
      si alta este sa-l consumi conform RETETEI dimineata, pe stomacul gol ! 🙂
      Dar, fiecare face cum crede de cuviinta ! 🙂
      O saptamana mai buna ca cea trecuta ! 🙂
      Aliosa.

      Comentariu de Aliosa — 19/10/2015 @ 9:44 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

