Alioşa

14/08/2017

La Mulți Ani, MARIA ! La Mulți Ani, MARINARI militari !!!

Filed under: generale — Aliosa @ 7:46 am

Motto:
OMUL cât TRĂIEȘTE, învață ! 🙂 Eu TRĂIND, ÎNVĂȚ mereu !!! 🙂  🙂  🙂

^ 10 Coincidenţe ciudate şi incredibile care sfidează logica .

1.În 2009 Laura Buxton, 10 ani, a lansat un balon cu numele şi adresa ei, în speranţa că-şi va găsi vreun prieten. Balonul a zburat 225 km şi a fost pins de altă fată, care se numea tot Laura Baxton. Ele au început să-şi scrie scrisori. Numele nu este singura coincidenţă. Fiecare avea un căţel labrador în vârstă de trei, iepuraş şi purceluş de mare. În plus, aveau aceeaşi constituţie şi culoare a ochilor.

2.În 1913 Hitler, Stalin, Troţki, Broz Tito şi Sigmund Freud au fost vecini în timp ce se aflau în Viena, iar unii din ei erau clienţii fideli ai aceloraşi cafenele. Stalin şi Troţki se ascundeau acolo de jandarmii ruşi. Fondatorul psihanalizei, Sigmund Freud, practica la Viena medicina, iar Tito era în căutarea unui loc de muncă şi a unei vieţi mai bune. Hitler avea pe atunci 24 de ani, de două ori nu fusese admis la Academia de Artă din Viena şi locuia în azilurile pentru săraci.

3.De cine vă aminteşte această sculptură egipteană realizată acum 3000 de ani î?

Ancient-Egyptian-Bust-and-Michale-Jackson-638x420 Dateză din anii 1550 şi 1050 î.e.n., perioada Noului Regat, adică timpul lui Tutankamon şi Ramses. Sculptura aminteşte de regele muzicii pop, Michael Jackson. După moartea lui în 2009, bustul a devenit foarte popular. Pentru a proteja exponatul, angajaţii muzeului l-au plasat după o vitrină şi au interzis vizitatorilor să o atingă sau să o sărute.

4.Un bărbat pe nume Walter Sammerford a fost lovit de fulger de trei ori. După moartea sa, fulgerul a lovit în mormântul său, spărgând piatra funerară. Nu a fost singurul care a supravieţuit de mai multe ori trăznetului. Recordul îl deţine Roy Sullivan, supraveghetor de pădure, care a fost victima trăznetului de şapte ori şi de fiecare dată a supravieţuit.

5.În Detroit, în anii 1930, peste un oarecare Joseph Figlock a căzut un copil de la o fereastră înaltă. Ambii au supravieţuit impactului, căzătura fiind amortizată de corpul bărbatului. Peste un an, ACELAŞI copil a căzut de la ACEEAŞI fereastră şi iarăşi în capul ACELUIAŞI bărbat. Au supravieţuit din nou. Prima căzătură a fost o coincudenţă fericită, iar a doua este deja o coincidenţă incredibilă.

6.Lui Sonny Graham, directorul turneului de golf RBC Heritage, bolnav de insuficienţă cardiacă acută, i-a fost transplantată inima unui sinucigaş. În semn de recunoştinţă, Graham i-a scris o scrisoare de mulţumire văduvei, iar mai târziu s-a căsătorit cu ea. Dar la 69 de ani s-a sinucis printr-o împuşcătură în gât, în aceeaşi zi ca şi donatorul său.

7.În 1975, în timp ce conducea un scuter, un tânăr de 17 ani afost accidentat mortal de un taxi. Un an mai înainte, fratele său, care conducea acelaşi scuter şi avea tot 17 ani, a fost accidentat mortal în acelaşi loc, de acelaşi taxi cu acelaşi conducător auto şi acelaşi pasager!

8.Cu 14 ani înainte de naufragiului celui mai mare vas al epocii “Titanic”, scriitorul Morgan Robertson a scris cartea “Superficialitatea sau Epava lui Titan”, în care descrie naufragiul unei nave “Titan” care, aidoma Titanicului, se izbeşte de un gheţar şi provoacă mortea majorităţii pasagerilor. Coincideneţele între naufragiul real şi cel imaginar sunt atât de multe, încât îi face pe mulţi să creadă că Morgan Robertson a fost mai mult decât un vizionar.

9.Mark Twain s-a născut în 1835 odată cu apariţia cometei Halley şi a murit în 1910, în ziua când cometa a reapărut. Cu un an înainte de moarte, scriitorul şi-a prezis sfârşitul:”Am apărut pe lume odată cu cometa Halley. Se întoarce anul viitor şi aştept să mă ia cu ea. Dacă nu se va întâmpla aşa, va fi cea mai mare dezamăgire a vieţii mele”.

10.Violet Jessop, stewardesă pe nave maritime, a reuşit să păcălească moartea trei ori şi să supravieţuiască după scufundarea navelor unde muncea. Era la bordul pachebotului “Olympic” care s-a ciocnit de un vas de război (1910), la bordul “Titanicului” (1912) care s-a izbit de un gheţar şi la bordul vasului “Britannic” (1916) care s-a scufunta în Marea Egee, din cauza exploziei unei mine.
Sursa:
http://eustiu.com/10-coincidente-ciudate-si-incredibile-care-sfideaza-logica/

Cum mâine 15 august este sărbătoarea ^ Adormirea Maicii Domnului ^ iar MARIA și derivatele ei își serbează ziua ONOMASTICĂ, un sincer și călduros  La Mulți Ani 🙂  🙂  🙂 DOAMNELOR și DOMNIȘOARELOR care poartă numele Sfintei MARIA ! 🙂


Comentariile le las pe seama domniilor voastre ! 🙂
Aliosa ! 🙂

25 comentarii »

  1. @ ALLL !!!
    Pentru toate MARIILE în general
    dar în mod special pentru prietena mea virtuală
    MARIA
    https://araoimi.wordpress.com/
    multă sănătate, bucurii și împliniri alături de cei dragi ! 🙂
    La Mulți Ani ,MARIA !!! 🙂 🙂 🙂

    Alioșa !!! 🙂 🙂 🙂

    Comentariu de Aliosa — 14/08/2017 @ 8:01 am | Răspunde

  2. Interesant, multumim ! 😉

    Comentariu de lacrimaroua — 14/08/2017 @ 8:13 am | Răspunde

    • Și eu mulțumesc pentru vizită și apreciere ! 🙂
      O zi faină ! 🙂
      Alioșa ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 15/08/2017 @ 7:59 am | Răspunde

  3. Ce doamna norocoasa, sa pacaleasca soarta de 3 ori!

    Comentariu de florialbastredemareblog — 14/08/2017 @ 8:13 am | Răspunde

    • Așa sunt unele persoane : NOROCOASE ! 🙂
      Fiecare cu DESTINUL său ! 🙂

      De-aș fi un fluturaș,
      aș zbura mintenaș,
      la tine aș ajunge,
      cu privirea te-aș străpunge,
      și-n gând ți-aș șopti,
      că meriți a iubi,
      un bărbat frumos,
      cu suflet generos,
      care să te venereze,
      și-n culori vii să te picteze !!! 🙂 🙂 🙂
      O zi faină ! 🙂
      Alioșa ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 15/08/2017 @ 8:01 am | Răspunde

  4. Bună dimineața și bine te-am regăsit în prag de mare sărbătoare, Alioșa! 🙂
    Foarte interesante coincidențele enumerate mai sus, tocmai bune de citit în aceste zile libere! Apropo de asta, profit de ocazie pentru a le ura și eu la mulți ani Măriilor pe care le cunoști! Să ai parte de o zi minunată în preajma lor, Sandule! 🙂

    Comentariu de racoltapetru6 — 14/08/2017 @ 9:44 am | Răspunde

    • Bună dimineața și bine ai REVENIT pe blogul mmeu PETRU ! 🙂
      Cum la ultimele postări de-ale mele NU ai mai LĂSAT nici un COMENTARIU 😦
      credeam că te-ai supărat pe mine că NU ți-am fost alături la lansarea cărții
      ^ Paradisul există ^ ! 🙂
      Felicitări pentru scoaterea CĂRȚII ! 🙂
      Vreau s-o am și EU în biblioteca personală , bineînțeles CONTRACOST ! 🙂
      O expediezi ca pe cealaltă prin POȘTA ROMÂNĂ 🙂
      ( dacă ai pierdut adresa spune-mi și ți-o dau din nou ) iar când o RIDIC, achit și CONTRAVALOAREA ei ! 🙂
      Și eu le urez MĂRIILOR din preajma ta un sincer și călduros La Mulți Ani ! 🙂
      Iar ție, un CHEF pe cinste cu o MĂRIE și-un MĂRIN ! 🙂
      Sandu ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 15/08/2017 @ 8:11 am | Răspunde

      • Salutări amicale, Alioșa! 🙂
        Cred că ți-ai dat seama că nu sunt o fire supărăcioasă, deci nici nu se pune astfel problema. Adevărul e că nu prea am avut nimic de adăugat la articolele despre pensiile militare, eu nefiind la curent cu toate datele chestiunii. Te-am aprobat în totalitate prin like-urile pe care am apăsat hotărât! 🙂
        Chiar te rog să-mi trimiți adresa prin e-mail, pentru că am rătăcit-o și de data aceasta. 😦
        Nu am nicio Mărie apropiată, dar am băut o ceașcă de cafea în cinstea lor, reale sau virtuale! 🙂
        Să ai o zi excelentă, Sandule! 🙂

        Comentariu de racoltapetru6 — 15/08/2017 @ 8:21 am

      • Salut Petru !😃 Obișnuit să primesc permanent comentarii de la tine, am crezut cu totul altceva dar acum m-am liniștit. Ti-am trimis adresa prin e-mail.Seara faina prietene !🤣

        Comentariu de Aliosa — 15/08/2017 @ 8:02 pm

      • PS ! 🙂
        Și ție să-ți fie,
        zilele următoare cu veselie,
        MUZA mereu rodească,
        TIRAJUL la CARTE să crească ! 🙂
        Commentul de mai sus postat IERI,
        l-am trimis prin TABLETĂ,
        înconjurat fiind de MUIERI,
        ce stăteau la o ȘUETĂ ! 🙂
        Acum trimit de pe LAPTOP
        unde imi vine mult mai ușor
        să postez cuvinte în ropot
        pe note de Do-major ^ ! 🙂
        O zi de miercuri plină,
        cu doar bucurii,
        MUZA să curgă lină,
        în scris de POEZII !!! 🙂 🙂 🙂
        Sandu ! 🙂

        Comentariu de Aliosa — 16/08/2017 @ 9:54 am

  5. Pentru toate persoanele ce poarta numele de sfanta Maria le urez calduros
    La Multi Ani
    si multa sanatate si ganduri pozitive

    Comentariu de ofaproductionvideo — 14/08/2017 @ 9:59 am | Răspunde

    • Mulțumesc frumos în numele sărbătoritelor și sărbătoriților de Sfanta MARIA, pentru urarea făcută ! 🙂
      O zi faină ! 🙂
      Alioșa ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 15/08/2017 @ 8:14 am | Răspunde

      • Cu mare drag. Asemenea o zi placuta

        Comentariu de ofaproductionvideo — 15/08/2017 @ 4:47 pm

      • Mulțumesc că ai trecut din nou prin căsuța-mi virtuală
        unde sigur nu e cald și aer irespirabil ca afară ! 🙂
        Ziua de IERI mi-a fost pe plac,
        fiindc-am fost la pesciut pe lac,
        unde, GRĂTARUL încins PEȘTELE-l sfârâia
        iar MUJDEIUL de ardei iute și roșii coapte aștepta,
        să pătrundă-n miezul PEȘTEUI fript ,
        pentru a fi mai gustos și mai bine pregătit ! 🙂
        O zi de MIERCURI faină ! 🙂
        Alioșa ! 🙂

        Comentariu de Aliosa — 16/08/2017 @ 9:59 am

  6. Foarte interesante coincidentele…Poate ..nimic nu-i intamplator pe lumea asta….La multi ani la toate Mariile de prin prejma ta si neaparat tie si familiei tale ! 🙂

    Comentariu de mcooper801 — 14/08/2017 @ 12:34 pm | Răspunde

    • Eu înlocuiesc cuvântul ^ POATE…^ 🙂
      cu cuvântul CATEGORIC 🙂
      versus …^ nimic nu-i întâmplător pe lumea asta …^ !!! 🙂 🙂 🙂
      La Mulți Ani și MĂRIILOR de prin preajma ta și neapărat ție și familiei tale ! 🙂
      Alioșa ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 15/08/2017 @ 8:19 am | Răspunde

  7. una serena nuova settimana, Aliosa.

    Comentariu de newwhitebear — 14/08/2017 @ 4:46 pm | Răspunde

    • Grazie Gian Paolo ! 🙂
      Una serena nuova settimana anche a te e alla tua famiglia ! 🙂
      Alioșa ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 15/08/2017 @ 8:21 am | Răspunde

  8. @ ALL !!! 🙂 🙂 🙂
    În general, pentru toate Doamnele și Domnișoarele care poartă numele de MARIA
    și în special pentru FINA mea de căsătorie ,MARIA
    un sincer și călduros La Mulți Ani !!! 🙂 🙂 🙂

    Alioșa ! 🙂

    Comentariu de Aliosa — 15/08/2017 @ 8:55 am | Răspunde

  9. Buna ziua Aliosa. Interesante coincidentele, chiar te pun pe ganduri, eu de regula nu prea sunt prietena cu ele dar acestea sunt altceva . Cea cu Michael Jackson m-ar duce cu gandul ca o fi reincarnarea acelui barbat reprezentat de statuie daca n-as fi stiut cate operatii faciale si-a facut artistul, ha, ha, ha. Eu nu urez astazi pentru ca obiceiul la mine este de pomenire si se tine chiar post in aceasta zi. Am facut pachete si voi imparti pentru amintirea celor dragi din familie si nu numai care au purtat acest nume . Sper sa am intelegere si sa nu se supere pe mine cei ce totusi sarbatoresc onomastica. O frumoasa zi de sarbatoare sa ai alaturi de frumoasa-ti familie, sa fie numai bine la toata lumea ca de rau ne-am saturat ❗ ❤

    http://vipgif.ru/_ph/5/2/296629728.gif?1502779465

    Comentariu de Beta — 15/08/2017 @ 10:02 am | Răspunde

    • Bună ziua Anda ! 🙂
      Pe blogul meu, NIMENI nu se SUPĂRĂ pe NIMENI ! 🙂
      Iar dacă un ^ nimeni ^ ar îndrăzni să se supere și implicit să JIGNEASCĂ pe CINEVA ,
      cu sigurață că la COȘUL de GUNOI l-aș trimite,
      având în vedere că persoana mea,
      JIGNIRILE aduse prietenelor și prietenilor virtuali NU le ÎNGHITE ! 🙂
      Eu te înțeleg foarte bine mai ales că în ITALIA,
      CUSCRA mea din partea SOȚULUI FIICEI mele
      procedează la fel ca tine azi de ^ Adormirea Maicii Domnului ^
      iar când peste vreo câteva minute când voi vorbi cu MARIA, cuscra mea 🙂
      nu îi voi spune La Mulți Ani MARIA , ci DUMNEZEU să-i ierte pe cei din familia ei plecați în locuri doar de ei știute ………………
      În CONCLUZIE, ai toată ÎNȚELEGEREA mea 🙂
      iar cei care ar fi ÎNCERCAT să spună ceva de rău la adresa ta, ÎNȚELEGÂND perfect spusele mele, NU o vor mai face ! 🙂
      O zi pe post, rugăcune și pomenire așa cum îți dictează INIMA ! 🙂
      Cu înaltă considerațiune și respect deosebit,
      Alioșa ! 🙂

      Comentariu de Aliosa — 15/08/2017 @ 10:19 am | Răspunde

  10. @ ALLL !!! 🙂 🙂 🙂

    Dintre ȘTIRILE zilelor de weekend am reținut pentru MINE, VOI și POSTERITATE, pe următoarele :

    1) Este pentru PRIMA dată în istoria postdecembristă a ROMÂNIEI când ,
    la festivitățile organizate de de Ziua Marinei Militare Române,
    au LIPSIT personalitățile de RANG 2,3 și 4 din politichia românească 😦
    RESPECTIV președintele SENATULUI, Călin Popescu Tăriceanu, președintele CAMERI DEPUTAȚILOR , Liviu Nicolae Dragnea și PrEMIERUL ȚĂRII, Mihai Tudose, TOȚI trei fiind în CONCEDIU ( vacanță ) departe de NEAM și ȚARĂ 😦 😦 😦
    de parcă AFARĂ , sunt ^ CÂINII cu COVRIGI în COADĂ ^ !!! 🙂 😦 🙂

    2) Fondatorul partidului numit USR ( Uniunea Salvați România după ei ) , Uniunea SABOTAȚI România după FAPTELE lor din momentul apariției pe eșicherul politic , sluga TRĂDĂTORILOR de NEAM și ȚARĂ din INTERIOR și din AFARĂ,
    EXCLUS fiind din partidul pe care el l-a înființat, a anunțat că vrea să înființeze un alt partid pentru a putea CANDIDA din nou la Primria BUCUREȘTIULUI în anul 2020 !!! 🙂 🙂 🙂

    3) Fără Dan Nicușor RRECENT EXCLUSUL din partidul TRĂDĂTORILOR de NEAM și ȚARĂ ,
    USR a anunțat un nou referendum intern, privind colaborarea cu Platforma România 100 condusă de fostul premier al României, Dacian Cioloș ,
    PARAȘUTAT la Palatul Victoria în 2015 după evenimentele de la Clubul COLECTIV ( moartea pe loc a 27 de petrecăreți și a încă 37 ulterior ca urmare a GRAVELOR ARSURI căpătate în INCENDIUL despre ale căror CAUZE
    nici până acum NU s-au AFLAT ) de OAMENII din AFARĂ ai președintelui KlausWerner Johannis care, încă din timpul campaniei prezidențiale din 2014 a URLAT pe la posturile de televiziune obediente că ……………..
    ^ VREAU GUVERNUL MEU ^ 🙂 🙂 🙂
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2015/07/31/

    4) Arestarea miliardarului Benny Steinmetz în Israel are legătură cu dosarul instrumentat în România, potrivit unor surse din poliția israeliană, citate de ziarul Haaretz.
    Miliardarul israelian Beny Steinmetz și consultantul politic al fostului președinte Traian Băsescu ,Tal Siberstein sunt trimişi în judecată în dosarul retrocedării unei suprafeţe din pădurea Snagov şi a Fermei Băneasa, în care sunt implicaţi şi preşedintele Senatului, Călin Popescu Tăriceanu, jurnalistul băsisto-pedelist Dan Andronic și hrăpărețul ce-și zice prințul Paul de România…………………………

    O zi de miercuri după placul și gustul fiecăruia !!! 🙂 🙂 🙂
    Alioșa !!! 🙂 🙂 🙂

    Comentariu de Aliosa — 16/08/2017 @ 9:18 am | Răspunde

  11. @ ALLL !!!
    Pentru FUNCȚIONARII publici, CURSURI de PERFECȚIONARE gratuite ,
    la mare și la munte pe BANII românilor 🙂 🙂 🙂

    iar pentru ROMÂNII de rând și PENSIONARI,
    din ce în ce mai MULTE TAXE , ACCIZE și IMPOZITE cât CUPRINDE !!! 😦 😦 😦
    – Mama lor la toți de agramați, IPOCRIȚI și hoți ! 😦

    Alioșa !!! 😦 😦 😦
    PS ! 🙂
    Pentru DETALII versus CHELTUIREA BANULUI PUBLIC pentru destrăbălarea și luxul primarilor și al funcționarilor publici de la orașe și sate, în STAȚIUNI pe care nici în VIS nu le-au VĂZUT 🙂 până a fi ALEȘI 🙂 🙂 🙂
    intrați pe
    http://recorder.ro/o-vara-de-neuitat-tocmai-am-platit-5-milioane-de-euro-pentru-concediile-mascate-ale-functionarilor/

    Comentariu de Aliosa — 16/08/2017 @ 8:42 pm | Răspunde

  12. @ ALLL !!!
    Pentru a NU se UITA, postez pentru cei interesați,
    ȘTIRILE ce urmează :

    1) Dispută între ministrul Justiției și procurorul general privind dosarul alegerilor prezidențiale din 2009, ia amploare ! 🙂
    Ministrul Tudorel Toader a sesizat Inspecția Judiciară după „refuzul” procurorului general Augustin Lazăr de a trimite documentele rezultate în urma verificărilor Parchetului General versus persoanele menționate mai jos 🙂 către Comisia de Anchetă Parlamentară privind alegerile prezidențiale din seara zilei de 6 decembrie din 2009 când, șeful SRI, George Maior, adjunctul său generalul Florian Coldea, șeful Parchetului General Laura Codruța Kovesi, adjuncul ei procurorul Marius Iacob, pesedistul Vasile Dâncu, generalii Neculai Onțanu și Anghel Iordănescu s-au ÎNTÂLNIT la CEAS de mare TAINĂ 🙂 ACASĂ la generalul politician Gabriel Oprea , pentru ………….
    PENTRU CE ???
    – pentru a-l AJUTA pe Traian Băsescu să rămână
    CU ORICE PREȚ la PUTERE
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2010/05/27/
    al DOILEA mandat de președinte al României :
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2009/11/22/
    Procurorul General al României ,Augustin Lazăr ,
    a spus presei că nu există baza legală pentru a trimite în Parlament copii ale documentelor care au stat la baza anchete penale versus alegerile prezidențiale din 2009 …………………………

    2) Generalul cu PATRU stele primite de la Traian Băsescu pentru AJUTORUL dat în timpul celor ZECE ani de mandat 😦
    recentul DEMIS de Klaus Werner Johannis din funcția de PRIM-ADJUNCT al șefului SRI,Florian Coldea ,
    a devenit CONFERENȚIAR la Academia SRI cu un dosar fără acoperire !!! 🙂 😦 🙂
    Fostul prim-adjunct al directorului SRI a dat concurs pe 30 iunie 2017 pentru un post de conferențiar universitar la Academia Națională de Informații „Mihai Viteazul” și a fost declarat admis, deși nu îndeplinea toate criteriile cerute de legislație.

    O zi de JOI fără VIJELII și PLOI ,
    cu mult SOARE și chef de PLIMBARE,
    după PUNGĂ și NEVOI,
    la munte sau la MARE,
    sperând din tot sufletul că VOI ,
    NU sunteți la STRÂMTOARE ,
    cum sunt îngrijitorii de OI !!! 🙂 🙂 🙂
    Alioșa ! 🙂

    Comentariu de Aliosa — 17/08/2017 @ 8:16 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

