Alioşa

26/11/2010

PARVENITUL.

Filed under: generale — Aliosa @ 12:26 pm

In loc de motto:

Conform D.Explicativ al limbii române,

PARVENITUL este omul imbogățit ,ajuns, ridicat la o treaptă superioară fără a avea merite deosebite și adesea pe căi necinstite.

Cum după decembrie 1989 s-au deschis larg porțile și oportunitățile pentru asemenea specimene iar spațiul carpato-danubiano pontic și politica clientelară dâmbovițeană  au fos un vad bun, o adevărată mană cerească,

PARVENIȚII ,

s-au inmulțit ca ciupercile primăvara după ploaie devenind o adevărată pacoste pentru românul iubitor de adevăr și dreptate dar și revoltat de nesimțirea și ipocrizia  jalnicului individ .Parvenitul este comun tuturor categoriilor sociale, sexelor,etniilor indiferent de culoarea lor politică. Inzestrat in mod deosebit cu calități negative, acest tip de om ( dacă-l putem numi OM ),impletește intr-o armonie disperată zgârcenia și lăcomia, pretându-se la tot felul de mojicii și lingușeli pentru a urca mai repede și nemeritat pe scara social-politică. Cu un instinct de conservare exagerat in raport cu semenii săi, parvenitul n-ar putea exista fără o dezbatere pe măsură a instinctului de proprietate. Nu se sfiiește de la nimic pentru a-și atinge scopul , trecând chiar și peste cadavre . La el dictonul „ scopul scuză mijloacele ” este la rang de mare folosire in tentativa sa zilnică dar și bolnăvicioasă de a se imbogăți cât mai repede pe umerii altora.Individul acesta depășește orice măsură sub aspectul unei zgârcenii de-a dreptul contagioase. De un astfel de individ trebuie musai să te ferești ca de ciumă, gripa aviară sau porcină, iar, de te-a mușcat ideea de a te indatora lui, ești un om terminat căci, nemernicul te -ar stresa permanent aducându-ți aminte mereucă ii ești dator vândut , chiar dacă până la scadență mai este cale lungă.Lăcomia și avariția individului  ,provoacă de cele mai multe ori mari daune morale nu numai datornicilor dar și familiei sale pe care o constrânge prin varii metode  să se comporte asemenea lui. Zgârcenia sa proverbiabilă devine o trăire obsesivă care exprimă intens dragostea sa nebună față de bani și obiecte de mare valoare, cărora le conferă o valoare  inestimabilă și o aversiune bolnavă față de semenii săi,care,bănuiește el in paranoia sa,că l-ar putea impiedica să parvină, imbogățească și urca rapid pe scara social-politică și administrativă, până la cele mai inalte trepte . Prea puțin școlit ,uneori chiar analfabet dar cu multe diplome de licență, doctorate, masterate obținute cu bani prin diferite metode oculte de la cei cu pixul și ștampila-n mână dar  cu bani puțini că doar, nu, sunt bugetari  cu salarii mici ( acum reduse și cu 25 % ). Le ințeleg sărăcia dar mă revoltă metoda de a-i ajuta pe parveniți să urce cât mai sus , chiar până acolo unde se hotărăște soarta românilor și-a ROMÂNIEI . PARVENITUL,prin acumularea făcută peste măsură de bunuri materiale mobile, imobile, terenuri, opere de artă și nu numai,urmărește in avariția sa , nu numai să strângă o avere  ce depășește inchipuirea celor din jur,dar,și să câștige o asemenea poziție social-politică, care să-i confere un grad mare de siguranță și autoritate in societate, acceptând contra unor sume mari de bani date chipurile sub formă de cotizație de partid sau sponsorizare a campaniilor electorale, orice funcție cât de mică indiferent de eșalod  dar, cu preferință specială  la cele două palate de unde pleacă bunăstarea și imbogățirea clientelei politice. De obicei este foarte atent la ce vorbește din proprie inițiativă cu cei din jurul său iar oportunismul său proverbial il determină să ia parte la tot felul de acțiuni comune gândindu-se permanent ca să dea cât mai puțin și să câștige cât mai mult chiar și din vorbe goale și enervante.Odată ajuns acolo-n vârf,uită de toți și de toate mai puțin de cel care l-a propulsat in funcția care nu-i pentru nasul lui și-l depășește  din toate punctele de vedere , mai ales cele intelectuale. Lingușitor de profesie, analfabet notoriu, se oferă voluntar de fiecare dată să-l apere pe cel ce l-a ajutat să parvină  ridicându-i la fiecare secundă mai ales in fața camerelor de luat vederi ,osanale și laude nemeritate. Nu se dă in lături de la a invăța pe de rost ca pe o poezie ce trebuie să spună in favoarea stăpânului său și nici nu se jenează de a citi pe ecranul telefonului  mobil ultimile indicații sau răspunsuri la intrebările incomode ale moderatorilor insistenți.Este de o nesimțire ieșită din comun și la orice intrebare legată de stăpânul său, răspune ca drogatul cu o altă intrebare ce-i legată de discuția respectivă. O lume-ntragă il vede că minte iar nesimțitul spune că nu . In societate,cu o nerusinare ieșită din comun,iși arogă merite  dându-și aere de om erudit, cunoscător a tot ce mișcă-n țara asta și in lume, pretinzând că deține adevărul absolut deși acesta nu există. Se bate cu pumnul in piept urlând cât il țin plămânii perforați de nicotina pătrunsă de-a lungul anilor din cauza fumatului fără măsură că,este un  muncitor, un adevărat intreprinzător și că toată averea a făcut-o prin muncă cinstită. Această speță de om , este un mincinos, infumurat,ipocrit,tupeist, lingușitor,avar, lacom ,excesiv de mândru și arogant, considerându-se deasupra tuturor datorită averii sale fabuloase obținută prin camătă, inșlăciune, fraudă și evaziune fiscală. Cum proverbul „  prostul nu e prost destul dacă nu e și fudul ” il insoțește peste tot in drumul său,parvenitul iese in evidență in mod deosebit atunci când , plin de mândrie , are o atitudine  disprețuitoare față de semenii săi, cărora ar trebui să le recunoască superioritetea,coborându-se până intr-acolo incât iși pubilcă CIV-ul construit prin mită și șpagă și certând parcă interlocuitorii că nu l-au intrebat ce deștept este și câte diplome universitare are. Jalnicul personaj se mai remarcă uneori și prin limbajul vulgar de analfabet dar și prin cruzimea și tirania care-i conferă un sentiment de mulțumire și sadică plăcere uneori. Averea sa acumulată nu tocmai prin metode ortodoxe și legale, ii schimbă complet comportamentul și relațiile cu cei din jur ajungând să nu-și mai recunoască originile și chiar familia .

In parcursul său de parvenire, individul nu are nevoie de sinceritate,conșțiință,moralitate , modestie,  rațiune, inteligență, gândire și analiză, acestea fiind un lux incomod in timpurile noastre când, criza economico-financiară și morală s-a inșurubat puternic și periculos in ROMÂNIA, țara tuturor posibilităților și cel mai bun vad pentru parvenire.

Tu, ce parere ai despre  calitățile  psiho-morale ale PARVENITULUI  zilelor noastre ?  🙂  Ne poti DA un EXEMPLU de PARVENIT politic POSTDECEMBRIST ? 🙂 Da DA, multumesc 🙂 daca NU, iarasi multumesc 🙂 Cu stima si respect ,

ALIOȘA .

129 comentarii »

  1. @ ALL !!!
    Astăză 12/12 a.c. am hotărât că am vorbit destul despre PARVENITUL și am scris un nou articol:
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2010/12/12/MIRAJUL-SĂRBĂTORILOR-DE-IARNĂ !
    Satisfăcut de numărul de vizitatori și comentatori și nu in ultimul rând de calitățile scriitoricești ale unora și imparțialitatea altora, mândru că am rezistat incepând cu ieșirea la pensie a tuturor tentațiilor de a accepta funcții in sânul unor partide ca mai apoi să devin complice la infometarea și sărăcirea semenilor mei și-n primul rând a alegătorilor mințiți, păcăliți, manipulați și-apoi abandonați, mulțumesc din inimă tuturor celor ce mi-au vizitat blogul chiar dacă au spus sau nu ceva și-i aștept și la noul articol să mă critice de am greșit cu ceva ,că ,de supărat sunt convins că voi supăra pe mulți și-n mod deosebit pe cei portocalii prin sinceritate exprimării mele.
    Inchei prin postarea unor versuri ce nu-mi aparțin dar care-mi plac foarte mult :

    „ N-am căutat nici când vreun rost
    De-a PARVENI cum mulți ar vrea
    Și-mi pare bine că n-am fost,
    LINGĂU, sau curvă sau lichea ” !
    Tuturor vizitatorilor și comentatorilor blogului meu și nu numai :

    SĂRBĂTORI MINUNATE !
    CRĂCIUN FERICIT !
    LA MULȚI ANI !
    Cu prietenie și respect, ALIOȘA.

    Comentariu de Aliosa — 12/12/2010 @ 1:19 pm | Răspunde

  2. […] Dragon, Starea Natiunii, Cristian Dima,  Madi si Onu, Supravietuitor, Teo Negura, Gica Contra,  Aliosa, KinR, Basarica, Bibliotecaru,  Corina Cretu, Popa Teapa,  Mirela Pete,  Motanul Filozof, Andi […]

    Pingback de Proiectul de modificare a Codului Muncii este in dezbatere pe site-ul ministerului — 13/12/2010 @ 1:52 pm | Răspunde

  3. […] Dragon, Supravieţuitor, Cristian Dima,  Starea Natiunii, Madi si Onu, Teo Negura, Mirela Pete, Aliosa, KinR, Basarica, Chat Noir, Alianta Dreptei,  Varujan Vosganian, Alexandru Marin, Mihai Voicu, […]

    Pingback de Tokes Laszlo vrea sa infiinteze un nou partid maghiar – Partidul Popular Maghiar din Ardeal — 13/12/2010 @ 1:56 pm | Răspunde

  4. […] Ioan Sorin,  Caius, Ana Usca,  Popa Teapa, Cristian Lisandru, Elisa, Hai ca se poate!, Chat Noir, Aliosa, KinR,  Basarica, Gica Contra, Dragon, Supravieţuitor, Cristian Dima,  Madi si Onu, Starea […]

    Pingback de Sunt doua moduri de a cuceri si subjuga o natiune: prin sabie sau prin indatorare — 13/12/2010 @ 1:59 pm | Răspunde

  5. […] Dragon, Supravieţuitor, Cristian Dima,  Starea Natiunii, Madi si Onu, Teo Negura, Mirela Pete, Aliosa, KinR, Basarica, Chat Noir, Alianta Dreptei, Gebelezis,  Corina Cretu, Victor Ponta, Oana […]

    Pingback de Ti-am furat porcii pentru ca dumneata esti bogat — 13/12/2010 @ 2:00 pm | Răspunde

  6. […] Caius, Ana Usca, Anca Florea, Popa Teapa, Cristian Lisandru, Elisa,  HAI CA SE POATE!, Chat Noir, Aliosa, KinR,  Basarica, Bibliotecarul, Gica Contra, Dragon, Supravieţuitor, Cristian Dima,  Madi si […]

    Pingback de PDL-istul care m-a amenintat cu moartea — 13/12/2010 @ 2:01 pm | Răspunde

  7. […] Sorin,  Caius, Ana Usca, Anca Florea, Popa Teapa, Cristian Lisandru, Elisa,  HAI CA SE POATE!,  Aliosa, KinR,  Gica Contra, Dragon, Supravieţuitor, Cristian Dima,  Madi si Onu, Matilda, George […]

    Pingback de La multi ani, Romania! — 13/12/2010 @ 2:02 pm | Răspunde

  8. […] Elisa,  HAI CA SE POATE!, Basarica, Gica Contra, Motanul Fliozof, Bibliotecarul, Razvan, Dragon, Aliosa, KinR, Supravieţuitor, Cristian Dima,  Madi si Onu, Teo Negura, Starea Natiunii, Mirela Pete, […]

    Pingback de Daca cei cinci milioane de romani care NU au votat cu Basescu ar fi cerut cetatenie moldoveana — 13/12/2010 @ 2:04 pm | Răspunde

  9. […] , Supravieţuitor, Cristian Dima, Gica Contra, Madi si Onu, Link-Ping,  Teo Negura, Anca Florea,  Aliosa, KinR, Basarica, Dan Voiculescu, Corina Cretu, Victor Ponta,  Oana Niculescu Mizil, Popa Teapa, […]

    Pingback de Vladimir Tismaneanu a primit 32 000 de euro de la Administratia Prezidentiala — 17/12/2010 @ 9:07 pm | Răspunde

  10. […] Elisa, Hai ca se poate!,  Dragon, Starea Natiunii, Cristian Dima,  Madi si Onu, Teo Negura,  Aliosa, KinR, Basarica, Bibliotecaru, Dan Voiculescu, Corina Cretu, Oana Niculescu Mizil,  Popa Teapa,  […]

    Pingback de Campaniile electorale viitoare se vor desfasura prin intermediul Internetului spune Elena Udrea — 17/12/2010 @ 9:08 pm | Răspunde

  11. […] Elisa, Hai ca se poate!,  Dragon, Supravieţuitor, Cristian Dima,  Madi si Onu, Teo Negura,  Aliosa, KinR, Basarica, Mihai Voicu, Corina Cretu, Victor Ponta,  Oana Niculescu Mizil,  Popa Teapa,  […]

    Pingback de De necrezut, hoata Anasase participa la Micul Dejun cu Rugaciune de la Parlament — 19/12/2010 @ 5:13 pm | Răspunde

    • @ ALL !
      La pingurile postate de la nr.crt.51 la nr.crt.61 imi fac datoria de bun crestin să mentionez aici că in spiritul bunului simt ce mă caracterizează, am RĂSPUNS la timpul potrivit si-n locul potrivit ( adică pe blogurile celor ce mi le- au trimis ). Asta ca să nu spună „ CÂRCOTASII” că nu am binevoit a răspunde !
      La multi ani tuturor vizitatorilor blogului meu !

      Comentariu de Aliosa — 09/01/2011 @ 7:08 pm | Răspunde

  12. Nu stiu daca ei realizeaza cat rau fac natiei. Pentru ca, ciudat sau nu, ei chiar ajung in varf. Dar noi realizam oare!?

    Comentariu de Cati Lupaşcu — 09/01/2011 @ 9:25 am | Răspunde

    • @ Stimată Cati,
      PARVENITII stiu sigur ce fac , cum procedrează si cât rău fac semenilor lor si tării dar, in cinismul lor diaboilic, rămân imuni la orice luare de pozitie din partea celor ce nu vor nici in ruptul capului să se lase dominati de ei.E normal să ajungă in vârf atâta timp cât insăsi PARVENITISMUL lor le indrumă pasii numai intr-acolo iar dacă punem la socoteală banii pe care-i acumulează in truda lor de a parveni , bani nemunciti dar folositi pe căi oculte pentru accederea la putere, totu-i clar pentru mintea celui ce vrea să recunoască că in ROMÂNIA postdecembristă, PARVENITII sunt din ce in ce mai multi iar PARVENITISMUL a ajuns deja o boală a secolului in care trăim din ce in ce mai greu si din cauza acestor indivizi inculti dar care se simt foarte bine in postura in care se află si, cum după ei „ scopul scuză mijloacele ” ,viitorul nu se anuntă deloc bun pentru omul de rând si cu bun simt.
      Mă bucur că ai ajuns si pe aici ceea ce-mi demonstrează că nu degeaba ai afirmat că o să colinzi mai mult pe la mine ca să mă cunosti mai bine. Da, acesta sunt eu: un simplu pensionar militar ce-am slujit o viată intreagă sub DRAPELUL TĂRII pe marile santiere ale construirii ssmd iar ca răsplătă pentru truda vitii mele si fraternizarea cu revolutionarii in dec.1989 când incă nimic nu era sigur si orice era posibil, m-am trezit acum la ceas de bătrânete că un individ ce nici ARMATA n-a făcut si nici duhoarea ciorapilor de bumbac nespălati din cauza lipsei apei calde nu a simtit-o, imi RECALCULEAZĂ pensia „ drept de proprietate” pe criterii doar de el si clica lui stiute dar contrare tuturor legilor in vigoare si, culmea neobrăzării, chiar impotriva unei decizii a Curtii de Apel Cluj de suspendare a punerii in aplicare a HG735/2010 privind recalcularea pensiilor militare iar mai recent ( 07/01/a.c. )si a ICCJ care a anulat recursul guvernului ! Da, eu nu pot tace când văd că UNII FURĂ din banul public cumpărându-si masini luxoase, iahturi, elicoptere, avioane , construindu-si vile de milioane de euro sfidând lumea si bunul simt iar ALTII MOR DE FOAME desi au muncit o viată intreagă plătind statului taxe, impozite si contributii de asigurări sociale, sănătate samd ! Ăsta sunt eu stimată doamnă si asa voi rămâne până când SOARTA si DESTINUL imi vor anunta iminenta despărtire de viata asta pământeană si voi pleca in locuri doar de DUMNEZEU stiute dar scăpat de PARVENITII ce mi-au „ CIURUIT” deja SUFLETUL !

      Comentariu de Aliosa — 09/01/2011 @ 7:02 pm | Răspunde

  13. @ P.S.!
    Stimată Cati,
    Imi cer scuze dar am uitat să-ti răspund la intrebarea ; „ Dar noi, realizăm oare ”?
    Spre marele meu regret trebuie să mărturusesc că suntem prea putini cei care realizăm că PARVENITII există , se inmultesc ca ciupercile după ploaie dar nu facem mai nimic ca să le stârpim setea de parvenire sau cel putin s-o incetinim si că, PARVENITISMUL a devenit deja un fenomen social extrem de periculos si păgubos societătii. De multe ori această specie puturoasă si urât mirositoare,datorită practicilor ei abjecte, are destui sustinători mai ales din rândul celor fără prea multă carte dar cu microbul parvenirii in sânge precum si din rândul celor săraci complet cu duhul dar si material care, in schimbul unui „ pumn de arginti” sunt in stare să-si vândă si sufletul preaslăvindu-l pe nenorocitul de parvenit ce aruncă cu bancnotele de EURO in dreapta si-n stânga mărindu-si astfel numărul de simpatizanti mai ales din rândul prostimii. Acei putini care realizează pericolul ce-l reprezintă pentru societate PARVENITII prin atitudinea lor demascatoare isi fac DUSMANI cu miile pe metru pătrat căci PARVENITII sunt agreati si de prostime si de hotime ( adică chiar cei din vârful piramidei care au ajuns acolo si datorită sponsorizărilor făcute direct sau indirect de indivizii de care disctăm ca să nu mai spun că multi dintre ei provin din rândul lor). Chiar de la primul comentariu la acest post, un bloger, „ eumiealmeu ” in 26/11/2010 a spus referitor la postarea articolului : „ dacă aveti curajul să faceti asta, faceti…..” si cum eu deja publicasem ,O FĂCUSEM ! Toată viata am luptat cu PARVENITII si nu o să mă las tocmai acum când practic nu mai am ce pierde.
    De ce ? Pentru a trage un semnal de alarmă si-n ultimă instantă in a arăta intregii lumi că mă disociez de asemenea indivizi si de o asemenea boală că, PARVENITISMUL este deja o boală socială benefică pentru inculti si analfabeti si tare frustrantă pentru cei cu carte, coloană verticală si demnitate.
    Multumesc si pentru dovada că ti-a plăcut articolul meu .Te astept si-n viitor la noile articole ce le voi posta pe modestul meu blog si , stiindu-te extrem de ocupată, imi voi permite să te anunt prin trimiterea linkului la momentul respectiv mai ales că „ sunt cetătean cu acte in regulă a orasului de cuvinte ”.
    Un inceput de săptămână cât mai rodnic in familie si la redactie .
    Cu respect , Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 10/01/2011 @ 10:20 am | Răspunde

  14. Sunt sora de militar pensionar si sotie de militar activ – stiu calitatea „painii” numita armata. Uite un blog care cred ca o sa-ti placa: http://www.ionpetrescu.ro/ sau acesta http://teopal.com/. De, trag si eu cu ochiul la barbatii din viata mea 🙂 Zi frumoasa!

    Comentariu de Cati Lupaşcu — 10/01/2011 @ 1:37 pm | Răspunde

    • @ Cati,
      Văzând la televizor un individ ce se incadrează perfect in sabloanele articolului „ PARVENITUL” am ajuns la acest comentariu mic ca intindere dar mare ca substantă si am conastatat că nu ti-am răspuns fapt pentru care imi cer scuze dar te rog să mă crezi că eram intors pe dos din cauza zvonurilor, discutiilor si dezbaterilor la televizor si in toată media scrisă si vorbită de fapt, a spinoasei probleme a „ pensiilor nesimtite” ale pensionarilor militari din sistemul de apărare, ordine publică si sigurantă natională. Acum când am aflat că esti soră de militar pensionar si sotie de militar activ mă bucur de două ori : in primul rând pentru că asa cum spui, stii calitatea „ pâinii ” numită ARMATA si-n al doilea rând pentru că mă intelegi atât ca om cât si ca jurnalist. Multumesc pentru blogurile indicate pentru lectură si nu numai si te anunt că am intrat de mai multe ori la ION PETRESCU, si el fost militar dar si jurnalist. Odată chiar am si comentat pe blogul respectiv, contrazicândul pe un comentator tendentios la adresa militarilor.Te felicit sincer că tragi cu ochiul la bărbatii din viata ta pentru că e firesc, normal si logic să fie asa . Te rog frumos insă să tragi cu ochiul si la blogul meu, https://aliosapopovici.wordpress.com/ măcar să-mi trimiti din când in când câte un „ ping” ca să aflu mai repede când ai postat un nou articol că, de ce să nu recunosc, mă simt bine ” In orasul de cuvinte” unde am prieteni pensionari, ofiteri genisti cu care am făcut scoala militară sau lucrat in economia natională la construirea MAGISTRALEI ALBASTRE, Canal DUNĂRE-MAREA NEAGRĂ .
      Iti multumesc pentru comentariu si sinceritatea gândurilor tale.
      Cu stimă si respect, Alioșa , pensionar militar incă din 15 iulie 2001 .

      Comentariu de Aliosa — 13/02/2011 @ 5:38 pm | Răspunde

  15. […] o mare pierdere de timp din partea mea.  Multe din ele sunt deja cunoscute iar la unul din ele : https://aliosapopovici.wordpress.com/2010/11/26/PARVENITUL , un  distins comentator m-a felicitat chiar pentru curajul de a  posta acel articol in care se […]

    Pingback de ALIOȘA blog,la ceas aniversar ! « Alioşa — 24/03/2011 @ 11:49 am | Răspunde

  16. Aliosa, am citit niste materiale destul de acide despre tine pe blogul lui Theo Marinescu. Nu mi-a venit sa cred. Ce s-a intamplat?

    Comentariu de razvanrinder — 01/09/2011 @ 6:49 am | Răspunde

    • @ Razvanrinder,
      Bună dimineața !
      Faptele s-au petrecut astfel :
      a) Ne-am cunoscut cu ceva timp in urmă in blogosferă și ,găsindu-ne cu idei aproape asemănătoare in privinta politicii parsive de la noi, am continuat dialogul nostru virtual ajungând la un fel de intimitate blogosferică .
      b) am atentionat-o incă de la inceput la modul cel mai serios cu putintă asupra faptului că eu u sunt membrul niciunui partid politic, că nu-mi plac si nici nu accept cuvinte triviale pe blogul meu ȘI, CĂ, NU ACCEPT SĂ FAC JOCUL NIMĂNUI și cu atât mai putin , SĂ FIU MANIPULAT ( să fac ce spun altii ).
      c) A răspuns că este de acord cu cererile mele si ne-am tot dialogat ( ea imi trimitea PINGURI pe blogul meu, eu ii răspundeam si pe blogul ei dar si pe al meu )…..
      d) La un moment dat se tot PLÂNGEA că i s-a stricat ECRANUL calculatorului și că, ȘOMERĂ fiind și cu un TATĂ bătrân și bolnav in intretinere, NU ARE POSIBILITATEA SĂ-ȘI CUMPERE UN NOU CALCULATOR și că, VA FI NEVOITĂ SĂ-ȘI INCHIDĂ BLOGUL ……I-am sugerat să apeleze pe internet la bloggerii binevoitori s-o ajute indicându-i pe PLANO10 care , credeam eu ,era o persoană serioasă și cu mari posibilităti financiare si nu in ultimul rând, i-am sugerat că as putea s-o ajut si eu dacă-mi dă nr de telefon ca să discutăm detaliile ……Mi l-a dat, am discutat una si alta, chiar voia să-mi dea indicatii privind lucrul in anumite chestii cu calculatorul, și, la un moment dat, a publicat pe blogul ei că bloggerul „ ALM” i-a REZOLVAT PROBLEMA .
      e) La un moment dat, M-A SOMAT să nu mai comentez NIMIC pe blogul unei persoane ce-si arogă numele de SONIA LORENA, pe motiv că I-A FURAT PRIETENII DIN BLOGROLLUL EI !!!??? , că acea persoană este o HOAȚĂ samd…căci altfel, mă ȘTERGE din BLOGROLL, NU MAI COMENTEAZĂ NIMIC la mine și NU MĂ MAI CONSIDERĂ PRIETEN ci, DUȘMAN !!! Aceste AMENINTĂRI PENIBILE m-au indârjit si mai mult si am continuat să postez la Sofia Lorena si din dorinta de a afla cât mai multe despre cauzele care au dus la RUPTURA DINTRE CELE DOUĂ CUCOANE ,una mai fudulă ca alta … desi …Nu cunosc ce-a fost in realitate intre duduia0303 si Sofia Lorena dar, cu sigurantă stiu că am avertizat-o că nu -mi place să fiu manipulat de nimeni si cu atât mai putin de ea care, căuta disperată de lucru cerând ajutor si pe internet dar, probabil că nu VOIA orice loc de muncă ci poate unul de CONSILIER al primarului de VOLUNTARI, dl.PANDELE….. stătea mai toată ziua pe INTERNET dând cu COPY-PASTE la intregi articole sau extrase din ziare si alte bloguri ca să-i crească AUDIENTA . Citeste-i cu atentie postările si vei constata că nu are nici un ARTICOL ORIGINAL ci numai TRANSCRIERI de prin ziare si reviste politice si financiare. de ce nu are ARTICOLE ORIGINALE ? Simplu : pentru că n-o duce mintea ! Referitor la locul de muncă, ..in BUCURESTI , numai CINE NU VREA NU GĂSESTE DE LUCRU !!!
      f) Credincios crezului meu de a nu mă lăsa MANIPULAT dar si suspicios in legătură cu acuzele ei aduse persoanei numită Sofia Lorena ( aveam incă de pe atunci o vagă bănuială in legătură cu PROFILUL ei moral ), NU AM ASCULTAT-O și am mai făcut un comentariu pe blogul incriminantei, si, imediat m-a ȘTERS din BLOGROLLUL ei si nu a mai COMENTAT nimic la mine DAR NICI EU LA EA !
      Am intrerupt pur si simplu dialogul nostru virtual fără a ne JIGNI sau ATACA …..EU, chiar UITASEM COMPLET de ea până mai zilele trecute când, lovită rău de criza economico-financiară si morală prin care trece societatea românească , M-A ATACAT asa , dintr-o dată, ca o FEMEIA fără bărbat la casa ei…….
      g) Nesimtirea ei a mers până intr-acolo incât m-a ACUZAT pe nedrept că AM POSTAT pe blogul ei sub ID-uri apartinând altor bloggeri, precum „ Zina bină”, „ renata” , murfy” samd..Acuzele ei au fost DEMONTATE chiar de „ murfy” care a recunoscut ….. dar, mai bine intră acolo la ei si vei constata singur….EU NU AM făcut niciodată acest MÂRSAV LUCRU si nici nu am să fac ! Eu ce am de spus, spun omului in fată nu sub acoperirea parsivă a identitătii false, sau a altora. CINE A FĂCUT ACEST LUCRU ORIBIL, măcar o singură dată, să dea DUMNEZEU cel bun si drept, SĂ NU MAI APUCE ZIUA DE MÂINE iar BLOGUL LUI să se ȘTEARGĂ COMPLET chiar si din arhivele internetului!! Iar cei care ACUZĂ pe nedrept, să aibă aceeasi urâtă soartă !
      h ) Ca să-ti faci o imagine si mai clară asupra duduiei0303, URMĂRESTE te rog PINGURILE „ Hai că se poate ” si „ Drum spiro,spero ” chiar din acest post si te vei convinge singur că chiar EA publica sub ID-uri diferite dar , ca să nu se trădeze, NU COMENTA ci doar arunca pe postul mei link-ul cu noile ei COPY-PASTE……: sub semnătura lui TANYA ( la avatar poza unei scroafe … ) , sau, Theodora0303 …..( cu ochelari fumurii pe nas )… Eu mi-am publicat adevărata față in AVATAR, nu alta, ca altii, eu mi-am completat cinstit si corect PROFILUL asa cum este , fără inflorituri ….Eu nu am nimic de ascuns iar pe INTERNET m-am apucat să comentez ( vezi : https://aliosapopovici.wordpress.com/2009/03/25/MY-COMPUTER ) din dorinta de a tine legătura cu copii si nepotelul din ITALIA si nu pentru a mă da mare sau POSTA sub IDENTITĂTI FALSE ca să pot ACUZA NEFONDAT pe unii si pe altii !
      SĂ-I IA DRACU PE TOTI PARVENITII și DELATORII !
      Asta s-a intâmplat dar nu te oblig să iti insusesti spusele mele . Dacă vrei să fii JUDECĂTORUL disputei dintre mine si duduia0303, CITESTE cele scrise de ea , de aplaudacii ei , cele scrise de mine nu numai la cazul in spetă ci si alte articole ,și, trage concluziile pe care le consideri.
      Iti multumesc pentru vizită , comentariu dar mai ales pentru intrebare . Mi-ai dat astfel posibilitate să prezint succint motivele care au determinat-o pe duduia0303 să mă atace ca la usa cortului de parcă ea ar fi terminat ACADEMIA MILITARĂ cu 10 ( ZECE ) la LICENȚĂ iar eu , un amărât de liceu pe la vreun grup școlar din VOLUNTARI……
      Toate cele bune !
      Cu respect,
      Alioșa.

      Comentariu de Aliosa — 01/09/2011 @ 8:41 am | Răspunde

  17. @ Tesoruccio49,
    Bună dimineata !
    Imi cer mii de scuze pentru intârzierea răspunsului dar, abia acum am observat că ai citit si ti-a plăcut postul meu. Probabil că ai urmărit reactia mea dar, cum ai constatat că nici nu exista, ai tăcut. Se vede cu usurintă că nu mai intrasem de mult la acest post si nici acum nu o făceam de nu posta RAZVANRINDER intrebare la care musai trebuia să-i răsapund . Numai asa am putut observa că ți-a plăcut cele scrise de mine.
    Iti multumesc pentru like si as fi foarte onorat dacă mi-ai accepta scuzele. Dacă ai fi avut BLOG, ți-as fi cerut scuze chiar acolo la tine dar asa, astept un semn de viată tot aici la mine.
    Cu respect si aleasă consideratiune,
    Alioșa .
    P.S.!
    Din ce parte a globului esti ?
    Dacă nu vrei, nu spune . Nickname-ul imi sugerează ITALIA dar, …..
    Acelasi, Alioșa.

    Comentariu de Aliosa — 01/09/2011 @ 9:10 am | Răspunde

  18. Mai Aliosa, nu vreau sa fiu eu judecator dar comsider ca motivele acestei pricini sunt total nefondate si mai ales fara rost. Din partea mea, n-ai decat sa comentezi acolo unde iti place. Nu cred ca e normal ca un alt blogger sa iti impuna unde sa postezi comentarii si unde anume sa citesti.

    Comentariu de razvanrinder — 01/09/2011 @ 3:39 pm | Răspunde

    • @ Razvanrinder,
      Mulțumesc ” Deja ai dat verdictul : „ motivele acestei pricini sunt total nefondate si mai ales fără rost . ….nu cred că e normal ca un blogger să iti impună unde să postezi si unde anume să citești ” !!!
      Păi, tocmai de aici a pornit pricina : duduia0303 a vrut ca eu să postez comentarii si să citesc doar acele posturi care mi le indica dumneaei !!!??? Că de nu, „ pac la represalii ” !!! Lucru care, tocmai l-a făcut iar dovada este această inutilă pierdere de timp si consum de materie cenusie din partea noastră . Tare as vrea ca si ea dar si „ aplaudacii ” ei SĂ CITEASCĂ COMENTARIUL TĂU măcar asa, pentru cultura lor generală că de cerut scuze nu mă astept din partea lor .Aveam de gând incă de ieri să nu mai comentez acest incident dar, din respect pentru tine, ți-am răspuns la legitima ta intrebare legată de motivele disputei .Odată săvârsit acest lucru, inchei capitolul „ duduia0303” lăsând-o in plata DOMNULUI si-n grija celor pe care-i manipulează cu atâta diabolicie . Sper din toată inima ca dialogul nostru virtual să nu se limiteze doar la cele discutate pe marginea acelui penibil incident și să continue mai ales că vom avea cu sigurantă multe teme de interes comun. cum ar fi de exemplu , FOTBALUL ,măcar la nivel de NAȚIONALĂ .Dacă citesti doar la : https://aliosapopovici.wordpress.com/2011/05/26/STEAUA-a-câstigat-pentru-a-21-a-oară-CUPA-ROMÂNIEI-la-fotbal , iti vei da seama imediat că eu sunt FAN al echipei ros-albastre incă din 1966 , de pe vremea când eram elev al LICEULUI MILITAR „ Stefan cel Mare ” din CÂMPULUNGMOLDOVENESC .Asta nu inseamnă că ,de esti fan al altei echipe pe care si eu o incurajez si-i tin pumnii când joacă in CL sau EL, nu putem purta un dialog virtual civilizat urmând ca la jocul dintre ele, SĂ CÂSTIGE echipa care joacă la acel moment cel mai bine !

      Să ne-auzim si citim cu bine !
      Alioșa.

      Comentariu de Aliosa — 01/09/2011 @ 4:51 pm | Răspunde

  19. Eu sunt fan al Rapidului 😆 Sper ca in acest an Rapid si Steaua sa iasa din grupele Europa League si sa se intalneasca din nou in sferturile de finala ale competitiei. De data aceasta Rapid sper sa se califice pentru ca e o echipa care merita. 🙂

    Comentariu de razvanrinder — 01/09/2011 @ 7:07 pm | Răspunde

    • @ Razvanrinder,
      Bună dimineața!
      Mulumesc pentru sinceritate ! RAPID este a doua mea echipă de suflet din BUCURESTI ! Sincer, nu GOGOȘI ! Fratele meu mai mare care locuieste in capitală este un FAN inverșunat al RAPIDULUI incă din anii ” 60 .El m-a dus pentru prima dată la un meci al RAPIDULUI cu STEAUA iar ca bucuria mea să nu fie umbrită, ca un făcut, ambele echipe au jucat un fotbal total. in viteză, cu centrări lungi si in diagonală iar in porțile ambilor portari mingile au poposit in mod egal si meciul s-a terminat la egalitate. De-atunci, RAPID mi-a rămas la suflet iar când juca cu STEAUA , il sunam pe fratele meu si-i spuneam simplu : SĂ CÂSTIGE CEL MAI BUN ! In noua editie de E.L. și eu sper din toată inima ca atât RAPID cât si STEAUA să ajungă in primăvara europeană si , de ce nu, să joace chiar o SEMIFINALĂ iar cea mai bună la acel moment să joace FINALA pe NAȚIONAL ARENA !
      DOAMNE AJUTĂ !!!
      La ora actuală RAPID arată mult mai bine ca STEAUA in toate compartimentele, inclusiv la capitolul MORAL !
      Weekend plăcut !
      Alioșa.

      Comentariu de Alioșa . — 02/09/2011 @ 8:52 am | Răspunde

  20. Reblogged this on My Blog.

    Comentariu de Aliosa — 18/08/2016 @ 10:26 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

